NS Zakelijk is al een tijdje bezig om de structuur van haar website te veranderen. Deze keer is ‘Reizen’ aangepast. Ik heb alle teksten nagekeken op spelling en grammaticafouten. De tone of voice heb ik wervender gemaakt. … Lees verder
Het is weer tijd voor de nieuwsbrief voor consumenten van NS. Leuk om mee te denken hoe de nieuwsbrief verbeterd kan worden. Nu kiest NS voor minder onderwerpen, persoonlijke aanbiedingen en teksten in bullets. … Lees verder
Soms ben je zo lang met een folder bezig dat je de fouten niet meer ziet. Ik help je dan graag, net als ik deed met een folder over het Voordeelurenabonnement van NS. … Lees verder
Vandaag werken aan een identiteitsdocument voor NS Hispeed! … Lees verder
Altijd een dankbare klus: het leesbaarder maken van bestuursverslagen. Deze keer in opdracht van Hetismooiwerk voor Zorggroep Synchroon. … Lees verder
Weer twee edities voor de mailing van Spoordeelwinkel afgerond. Dit keer hebben we de Keukenhof en de Jersey Boys uitgelicht. … Lees verder
Om de twee maanden verstuurt NS een mailing naar al haar abonnementhouders. Hierin worden ze geattendeerd op leuke uitjes met extra voordeel exclusief voor abonnementhouders. Deze keer draait het om wandelen. Ik schrijf de tekst. … Lees verder
Een goede site heeft structuur. Vandaar dat Hispeed me vroeg om de indeling bij de InterCity Berlijn-trein net als bij de andere treinen te maken . … Lees verder
Persbericht geschreven voor een nieuw en uniek concept in hartje Utrecht: CityDinner by AR, maandelijks in CitySense. … Lees verder
Alle medewerkers van Capgemini ontvangen de NS-Business Card. Om hen wegwijs te maken ontwikkelde NS een folder. Aan mij de taak om al die informatie uitnodigend te verwoorden. … Lees verder